Hemma!

 
 
 
Nu är vi hemma från Turkiet. Det känns skönt samtidigt som jag lätt hade kunnat stanna en vecka till med dessa undrbara tjejer. Vi har haft en lung och stillsam vecka och bara tagit igen oss efter ett intensivt år på Miun. Vi kom hem halv nio i morse och nu har jag precis tagit igen mig med lite sömn. Förklyd belv jag också på hemvägen. 
 
Nu har jag packat upp och försökt sett över mina sommarkurser. Det ser dock mörkt ut på den fronten. Varför trodde jag att jag skulle fatta något ev kursen webbutveckling? Fattar verkligen ingenting, så jag funderar på att ta bort mig från båda kursena och säga nej till CSN. Jag valde ju att läsa sommarkurser för att jag tänkte att det var något jag kunde ha tid med på sidan om jobb. Men det verkar ju ta upp alldeles för mycket tid. 
 
Jaja, det återstår att se. Ikväll är vi bjudna på middag i Allsta. Sen har jag inte planerat något mer denna helg. Skulle vara skönt att vara hemma och ta igen sig bara. 
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0