I morgon åker vi.

Idag är jag uppe med tuppen. Dels för att jag vill kunna somna ikväll och dels för att jag inte har börjat packa än. Ibland undrar jag varför vi ska åka till Turkiet en vecka och missa den absolut bästa månaden på hela året. Det är nu sommaren börjar på riktigt, det är nu allt blommar. Syren,liljekonvaljer, midsommarblomster och hundkex. Men vi är ju hemma den 15:e, då har vi i alla fall två veckor kvar av juni att njuta av. 
 
 
 
Nu låter det som att jag inte vill åka. Klart jag vill åka. Jag åker ju med dom bästa människorna i världen. 
Imorgon klockab 09.00 lyfter planet från Midlanda. Jag vet inte om jag hinner skriva nåt mer innan dess. Om inte hoppas jag ni får en trevlig vecka. 
 
 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0