Måndag

Hejsan svejsan!
 
Idag vakande jag tidigt som tusan så nu ligger jag och kollar på nyhetsmorgon. Klockan 10.00 ska jag infinna mig på Runt hörnet för att fixa till håret inför sommaren. Resultatet får ni se ikväll. När jag är klar hos Elin tänkte jag ta en tur på stan. Har fortfarande kvar presentkort och värdechackar så jag tänkte gå bland annat gå på Stadium och köpa träningskläder. Skulle också behöva åka till Birsta. Det känns så tråkigt att behöva åka dit varje gång för att vissa butiker inte finns i stan. Speciellt när de har funnits i stan förut. Bik bok och Glitter ska få sig ett besök, men det får nog bli en annan dag. 
 
Nu ska jag läsa lite innan frukosten. 
 
Hejs!
 
 
 
Igår var vi i stugan och planterade blommor. Nu vill jag dit och fiska!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0