Nu är det äntligen över.

Sådär då! Tentan började klockan åtta imorse. Och vi var väl klara redan vid nio. Så vi gick in på stan och fikade och jag har nu handlat det sista inför Turkiet. Växlat pengar har jag också gjort. Så nu är det bara själva packningen kvar, men det får nog bli imorgon. För ikväll ska vi fira in sommarlovet med klassen, kommer ju inte se många av dom förrän till hösten igen. 
 
Tror ni att jag kunde sova i natt då? Nä, det kunde jag inte. Det är ju något fel på mig, så jag sov väl ungefär max två timmar. Så nu har jar lagt mig i sängen för att ta en liten powernap innan ikväll. Men som vanligt är det ju någon som ska renovera i detta hus...
 
Bland det bästa jag vet efter en tenta är att slänga alla anteckningar, rensa böckerna från alla lappar och gå ner med dom i källaren. Det har jag gjort nu, så nu är det sommarlov på riktigt (om man inte räknar sommarkurserna) och det känns så skönt!
 
Nä, nu ska jag föröska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0