16.33

 
Hejsan! Jag anlände precis till Allsta. Tog med mig datorn gjorde jag idag också, tänkte passa på att skriva lite i praktikdagboken. 
Och titt vad underbart det är att solen fortfarande skiner och klockan är halv fem.
 
Idag var jag med på min livs första presskonferens. Det var Diös och Clas Ohlson som stod i centrum. Classes ska ju som sagt flytta in i gallerian, och med det innebär också ombyggnad och förflyttning av butiker, och kanske en del nya butiker. Till exempel ska det snart öppna en liten presentbutik i Face gamla lokal. 
 
Idag började jag åtta, likaså imorgon. Och på något sätt tycker jag att det är skönt. Speciellt nu när den är jätteljust den tiden på morgonen. 
 
Idag blev jag bjuden på lunch och det ska jag tydligen bli imorgon också. Sweet. Och sen var det fredag igen. 
 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0