Skärtorsdag

Sista dagen på praktiken idag. Det har varit skitkul och det känns väldigt tråkigt att det är över. Men samtidigt ska det bli kul att börja med skolan igen. Sen får vi väl se hur länge jag känner så. Men det är ju snart sommarlov också! Praktiken avslutades med en påskparad längs Storgatan och här har ni en bild på det. Det är min handledare som är påsktuppen. 
 
 
Ikväll skulle jag ha varit barnvakt åt Alma. Men hon ville hellre följa med mamma och pappa på restaurang, så jag är hemma igen. Håller på att fixa några matlådor inför helgen. Blir jobb imorgon i alla fall. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. En tripp till stugan, utgång och storstädning, är väl vad jag kan tänka mig. 
 
Jag har i stort sett skrivit klart praktikrapporten och nu är det bara en power point som saknas. Så den lär jag väl också pilla med i helgen. För på onsdag och torsdag nästa vecka blir det praktikpresentationer. 
 
Det var allt för nu. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0