Tisdag

Idag blev det en ovanligt lång dag för mig, 8-16.30. Men det gör som vanligt inget, det är inte ens jobbigt att kliva upp tidigt. Hela eftermiddagen har vi varit på utbildningen på Metropol, men jag vet inte om jag kan säga att det var speciellt givande. 
 
Nu är jag hemkommen och nyäten och blir snabbt upplockad för att åka till Emma på Alnö. Hon har ju varit i Thailand i två veckor hon. 
 
Nu är det bara två dagar kvar att praktiken, men det är skönt att det inte är ett slutligt hejdå på torsdag. Jag ska ju få komma in och jobba på våryran. Men jag känner mig inte speciellt peppad på skola just nu. Jag har börja trivas med att inte ha något jag måste läsa varenda eviga kväll. Men, det ska ju såklart bli kul också. Tror det här kan bli en jättebra vår faktiskt. 
 
Nu, nu ska jag snart gå ner. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0