Tisdag

Febern är borta och istället kom hostan. Den är värst på nätterna och efter att jag har varit ute. Då gör det så fruktansvärt on i bröstet och halsen när jag hostar. 
 
Just nu är jag i Allsta, men Anna kommer nog snart. Då ska jag hem och kolla på Girls. I helgen hoppas jag på jobb igen, men det verkar dåligt med det. 
 
Vi hade i alla fall det jättemysigt i Stockholm. Jag har alltid så himla kul med dessa tjejer! Det blev inte jättemycket shopping, men några påsar fick jag med mig hem. Som vanligt hade jag jättehöga förväntingar på Topshop, men blev som vanligt besviken. Den butikem verkar bara bli sämre och sämre. 
 
 
Klänning från Mago och linne från Zara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0