18.32

Häj blöggen!
 
Idag har vi som sagt varit hos Emila. När vi satt där och tjitt tjattade kom vi på den briljanta idén att åka ut till Tynderö imorgon och käka räk- och tacobuffé. Perfekt häng på en löningsfredag kan jag tycka. Vi bokade bord till kl 18. Så innan det får vi se om vi hinner förbi Märrgårds loppis, och på vägen hem tänkte vi svänga förbi Holmö brygga, som öppnar imorgon. Jag som älskar utflykter tycker såklart att detta ska bli fantastiskt roligt. Weeeeii!
 
Men det är imorgon det. Idag är idag och jag ska nu skriva klart det sista på caset, och sen hade jag tänkt gå ut och springa. Det är liksom äntligen uppehåll och nu verkar det till och med som att solen håller på att titta fram. 
 
Imorgon kanske jag ska passa på att tvätta bilen om det är finväder. 
 
Men nu hörrni, nu ska jag sticka. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0