Fredag

Idag vakande jag kl tio. Men det var endast för att jag läg vaken i en och en halvtimme i natt och stirrade i taket. Det är bra när detta inträffar när man är ledig dagen efter. 
 
Idag har jag lite att stå i. Ska försöka göra klart några delar av caset som vi fick i måndags. För i helgen kommer det inte hinnas med något plugg. Om ett tag ska jag åka och träna och sen måste jag göra lite matlådor. Pappa kommer hit en snabbis efter lunch och sen blir det ett pluggryck igen. Städa skulle jag behöva göra också, men det får nog bli nästa vecka. Nästa vecka hade jag tänkt hinna med mycket. Städ, träning, plugg, loppistur. Fikabuffé skulle vara trevlig och kanske fest på Adas MC? Wooop wooop!
 
Idag hade jag velat gå ner på stan och kollat in Idol som är här och spelar in. Men jag känner mig inge sugen att stå där i det här vädret. Stackars dom som har köat hela natten. 
 
Snodde en bild från Stenstan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0