Måndag måndag måndag

Hejsan!
 
Då var det måndag igen och vi började veckan med en föreläsning. Det blir föreläsning även imorgon och på onsdag också. Så blir det bara till att jobba med gruppuppgiften och plugga till tentan. Det är inte långt till sommarlov nu inte. 
 
Som vanligt den här årstiden får jag samma känsla, jag måste "passa på". Jag måste passa på att göra roliga grejer innan halva klassen åker hem, jag måste passa på innan sommmaren är slut och jag måste passa på innan jag dör. Jag klarar till exempel inte av att sitta inne en hel kväll om det är soligt ute. Men sen är det ju något fel på mig också..
Stressigt kan vissa tycka, men det är väl mitt egna lilla sätt att ta vara på dagen.
 
"Passa på" för mig betyder egentligen ingenting speciellt. Bara det att jag vägrar sitta hemma och titta på tv eller att jag grottar ner mig i för mycket plugg. Och på så vis tror jag att den här veckan kommer bli bra. 
Idag ska jag på spinning och sedan en promenad om det är fint väder. Någon dag i veckan ska vi kanske till stugan och till gänget i Allsta och på fredag blir det eventuellt en loppisrunda. 
 
Såklart måste jag ju hinna med plugg också. Därför ska jag göra ett ryck nu innan spinningen.
 
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0