Tisdag

Tänkte att jag skulle läsa några kaptiel ur böckerna förut när jag kom hem. Men självklart somnade jag i soffan istället. Men något kaptiel har jag väl hunnit gå igenom i alla fall. Och mer än så blir det inte idag. För snart ska jag och pappa åka till Allsta. Sen ikväll när jag kommer hem blir det till att göra ett storkok av något slag. Tror det blir zucchinilasgane idag. 
 
Idag kunde vi hämta tentan också. 26 av 30 fick jag. Självklart var 27-30 ett A. Jag är jättenöjd med ett B, men det är alltid lite störigt att få en ynka poäng under en gränsen. Fick i alla fall 10 av 10 på den muntliga presenatation. 
 
Nu ska jag vandra ner till pappas jobb. Tjoflöjt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0