Torsdag

Igår dog min iPhone. Så jag sprang ner på Telia innan dom hann stänga. Och där fick jag en ny, bara sådär. Haha jag blev alldeles chockad. Så nu sitter jag med en slipperny iPhone 5 i min hand igen. Man kan ju inte annat än älska Telia. Tack!
 
Nu hade jag eventuellt tänkt ta en promenad snart. Eller om jag ska göra det ikväll, kan inte bestämma mig. Kanske är svalare ikväll. Jag börjar gruva mig lite för vad det kommer vara för värme i Turkiet, jag pallar inte 40 grader. Men jag kollade precis, runt 20 just nu. Det är ju perfekt. 
 
Idag blir det en riktigt pluggdag. Hade känts lättare om det hade regnat, men jag kanske kan sitta ute och plugga en stund idag också. Imorgon blir det nog ocskå plugg, sen jobb på lördag och sedan är det bara tre dagar kvar till tenta. 
 
 
Och idag hittade jag primern som jag föll för när jag fick den i glossyboxen. Hittade den till ett bra pris, så nu hoppas jag att den kommer snart. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Måste få fråga vart hittade du primern? :)

2013-05-31 @ 13:53:15
Postat av: Suss

På Beauty bay :)

2013-06-01 @ 07:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0